Tavallista tyhjempi ruokakauppa ja muita uusia mainoslauseita

Korona on laittanut uuteen uskoon Finnairin mainoslauseen. Yhtiö ei enää lupaa tuoda illaksi kotiin vaan sen sijaan viedä illaksi pois kotoa. Moni muukin yhtiö harkitsee sloganinsa sopeuttamista korona-aikaan. Tässä esimerkkejä.

McDonald’s: Syökää peräkanaa

DNA: Korona on

RKP: Ota riski rakastu ruotsinsuomalaiseen 

Floora: Mitäs me pistettiin leivän päälle ennen ku oli koronaa?

Kesko: Tavallista tyhjempi ruokakauppa.

Myös lääkärikeskukset ja niiden korona-testausasemat ovat alkaneet mainostaa palveluitaan. Ainakin seuraavia mainoslauseita ollaan lanseeraamassa:

Sinillä testaus sujuu 

Nopeaa ja epämukavaa on asiointi 

Niin syvällä ettei sanotuksi saa

Miksi sinä etelän mies huidot?

Se nyt vaan on tyhmää matkustaa liikaa

Activia ei auta

I’m havin’ it.